Performance x .50

ferraritoviper

Enthusiast
Joined
Mar 8, 2009
Posts
594
Reaction score
3
Location
Ridgefield, CT
Take it easy on the new guy. I spoke with him. He's a nice guy who is new to Vipers. Let's welcome the new blood. Every dollar spent on Vipers helps all of us.

As Mr. Marly has eluded to a French background of sorts ("Marly le Roi"), I'm positive he will have no problem with my above comment.
 

Bobpantax

Enthusiast
Joined
Oct 2, 2000
Posts
6,957
Reaction score
3
Location
Miami
Oh mon monsieur Marly, une reponse dans le style! equals: "Oh Mr. Marley, an answer with style.

Merci mais le forum devrait être interdit aux enfants. equals: "Thank you but the forum should be forbidden to children."

My response: Appeler les enfants des personnes est une violation possible du Forum règle.
 

Vic

VCA Venom Member
Joined
Nov 12, 2000
Posts
6,763
Reaction score
0
While we're waiting for the Gen5, lets attack each other! :rolleyes:


Anyway, welcome to any and all new Viper owners! Come on in, and don't mind the furniture.
 

emericr

Enthusiast
Joined
Jul 20, 2012
Posts
267
Reaction score
0
Location
Naples, FL
Les vieux semblent etre menaces par les jeunes. L'internet est le meme que la realite.
Ma femme est de Sartrouville, petit monde. Dans l'attente commune de devenir un membre de VCA, je te salue, mon cher confrere.
 

shooter_t1

Has Left the Room!
Joined
Dec 20, 2008
Posts
1,945
Reaction score
1
Location
Texas
La dernière fois que j'étais là, je me souviens avoir pensé. Ces agents vous avez beaucoup de médailles pour ne jamais gagner une guerre.

Eh bien, au moins la Viper ORECA a débuté en bout, même si le pays ne peut pas.
 

shooter_t1

Has Left the Room!
Joined
Dec 20, 2008
Posts
1,945
Reaction score
1
Location
Texas
La dernière fois que j'étais là, je me souviens avoir pensé. Ces agents vous avez beaucoup de médailles pour ne jamais gagner une guerre.

Eh bien, au moins la Viper ORECA a débuté en bout, même si le pays ne peut pas.

Vous voyez, il n'y a même pas un mot français pour "kick ass".:rolaugh:
 
Top